15/6/10

Αμίαντος στα σχολεία της Αργολίδας?


Είμαι καθηγητής σε Γυμνάσιο του Άργους. Διαβάζω κατα καιρούς στο διαδίκτυο για διάφορα έργα απομάκρυνσης αμιάντου και προληπτικούς ελέγχους που διενεργούν ο ΟΣΚ, Δήμοι και Νομαρχίες σε σχολεία ανα την Ελλάδα. Δυστυχώς δεν έχω δεί και δεν έχω ακούσει τίποτα για τα σχολεία της Αργολίδας. Όταν καποια στιγμή αναφέραμε το θέμα στους υπέυθυνους της Νομαρχίας, μας είπαν προφορικά ότι δεν υπαρχει αμίαντος στα σχολεία του Νομού.

Απορίες:
Είναι δυνατόν σε όλη την Ελλάδα να υπάρχουν σχολεία με αμίαντο και στην Αργολίδα όχι?
Οι κατα καιρούς υπεύθυνοι Δήμαρχοι και Νομάρχες δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ για αυτό το ευάισθητο ζήτημα?
Εχω διαβάσει ότι αμίαντος υπαρχει παντού στις κατασκευές: καμινάδες, στέγες, πλακάκια, Λεβητοστάσια. Δηλαδή μόνο τα σχολεία της Αργολίδας για έναν περίεργο λόγο κατασκευάστηκαν απο υλικά που δεν περιέχουν αμίαντο?
Και θεωρώ πλέον φυσιολογικό σε αυτή τη χώρα να μην ενδιαφέρονται για τους καθηγητές, αλλά για τα παιδιά μας?
Ήδη εγώ απο τις λίγες γνώσεις που έχω για το ζήτημα (κυρίως μέσω του διαδικτύου), έχω υποψίες τόσο για το σχολείο μας όσο και για άλλα σχολεία στην περιοχή του Άργους.

Ένας "περίεργος" εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: